Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18672
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Кливенок, А.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия
marketing strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18672
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Кливенок, А.М. Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу [Текст] / А.М. Кливенок, О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 27-28.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Denmark Denmark
2
France France
2
Germany Germany
332
Ireland Ireland
78373
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6538
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
2
Russia Russia
14
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1042549
United Kingdom United Kingdom
532704
United States United States
2859812
Unknown Country Unknown Country
1042548

Downloads

China China
3
Czechia Czechia
1
Germany Germany
333
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2859813
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2859812
Unknown Country Unknown Country
183

Files

File Size Format Downloads
14.pdf 437,77 kB Adobe PDF 5720148

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.