Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18712
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Цілі та вимоги ефективного функціонування маркетингової служби на підприємстві
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Чорненко, К.О.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18712
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Чорненко, К.О. Цілі та вимоги ефективного функціонування маркетингової служби на підприємстві [Текст] / К.О. Чорненко, О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 58.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
243
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
8569
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
11
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
65765
United Kingdom United Kingdom
34253
United States United States
191760
Unknown Country Unknown Country
65764

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
244
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
191760
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
34251
Unknown Country Unknown Country
114

Files

File Size Format Downloads
32.pdf 185,69 kB Adobe PDF 226375

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.