Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18784
Title: Самомотивация как фактор эффективности управления маркетинговой деятельностью
Authors: Shkola, Viktoriia Yuriivna
Бегменко, И.Л.
Keywords: самомотивация
самомотивація
self-motivation
Issue Year: 2008
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Бегменко, И.Л. Самомотивация как фактор эффективности управления маркетинговой деятельностью [Текст] / И.Л. Бегменко, В.Ю. Школа // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 63.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18784
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other45
Azerbaijan45
Canada1
China1
Germany23
France3
Iran1
Italy1
Kyrgyzstan2
Netherlands4
Russia38
Turkey5
Ukraine12
United States22
Downloads
Other98
China5
Germany2
Kyrgyzstan1
Ukraine6


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
35.pdf187.4 kBAdobe PDF112Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.