Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19225
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль екологічного маркетингу у вирішенні екологічних проблем
Authors Podliesna, Vasylyna Heorhiivna
Панченко, Ю.С.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19225
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Панченко, Ю.С. Роль екологічного маркетингу у вирішенні екологічних проблем [Текст] / Ю.С. Панченко, В.Г. Подлєсна // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Т.1. - С. 130.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
297
Ireland Ireland
114121
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
14
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
722753
United Kingdom United Kingdom
376593
United States United States
2164779
Unknown Country Unknown Country
722752

Downloads

China China
3
France France
3
Germany Germany
298
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2164779
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
376591
Unknown Country Unknown Country
112

Files

File Size Format Downloads
66.pdf 3,96 MB Adobe PDF 2541789

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.