Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19828
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Пропаганда як засіб просування на ринку промислових інноваційних продуктів
Authors Troian, Mariia Yuriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3094-9906
Keywords паблик рилейшнз
паблік рілейшнз
public Relations
Type Conference Papers
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19828
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Троян, М.Ю. Пропаганда як засіб просування на ринку промислових інноваційних продуктів [Текст] / М.Ю. Троян // Науково-технічна конференція викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту : тези доповідей, 18-29 квітня 2005 р. — Суми : СумДУ, 2005. — С. 161-162.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
29310
China China
5
EU EU
2
Germany Germany
295
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1389630
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
14656
Norway Norway
1
Russia Russia
12
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
30506651
United Kingdom United Kingdom
15278972
United States United States
168945683
Unknown Country Unknown Country
30506650

Downloads

China China
11707626
Germany Germany
7329
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
91219490
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
168945683
Unknown Country Unknown Country
149

Files

File Size Format Downloads
88.pdf 7,92 MB Adobe PDF 271880281

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.