Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19872
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Індивідуалізація навчання - один із шляхів модернізації системи вищої освіти |
Authors |
Кондур, С.М.
Кондур, Н.Є. |
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19872 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Кондур, С.М. Індивідуалізація навчання - один із шляхів модернізації системи вищої освіти [Текст] / С.М. Кондур, Н.Є. Кондур // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч. І. - С. 86-87. |
Abstract |
В роботі описаний індивідуальний підхід навчання як один із шляхів модернізації системи вищої освіти.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19872 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
298
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
67855
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
5902
![Russia](/flags/ru.gif)
16
![Singapore](/flags/sg.gif)
1652816
![Turkey](/flags/tr.gif)
18
![Ukraine](/flags/ua.gif)
448405
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
236006
![United States](/flags/us.gif)
3305631
![Unknown Country](/flags/--.gif)
47
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
10
![Germany](/flags/de.gif)
299
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
894261
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
5717002
![Unknown Country](/flags/--.gif)
132
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
43.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | 6611707 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.