Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19888
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Организационные предпосылки эффективности проведения маркетинговых исследований
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Еловенко, Б.Ю.
ORCID
Keywords маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
Type Conference Papers
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19888
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Прокопенко, О.В. Организационные предпосылки эффективности проведения маркетинговых исследований [Текст] / О.В. Прокопенко, Б.Ю. Еловенко // Науково-технічна конференція викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту : тези доповідей, 18-29 квітня 2005 р. — Суми : СумДУ, 2005. — С. 168-169.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
4
Germany Germany
162086
Greece Greece
1
Ireland Ireland
81044
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3132
Russia Russia
14
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1333518
United Kingdom United Kingdom
669891
United States United States
415988
Unknown Country Unknown Country
1333517

Downloads

China China
7
France France
1
Germany Germany
186
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
3999202
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3999202
Unknown Country Unknown Country
92

Files

File Size Format Downloads
93.pdf 8,85 MB Adobe PDF 7998694

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.