Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20117
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Прагматико-комунікативні особливості категорії повтору в англомовних рекламних текстах
Authors Shvachko, Svitlana Oleksiivna  
Ващенко, Н.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-2119-1884
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20117
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Ващенко, Н. Прагматико-комунікативні особливості категорії повтору в англомовних рекламних текстах [Текст] / Н. Ващенко, С.О. Швачко // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 20-25 квітня 2006 р. - Суми : СумДУ, 2006. - Ч.1. - С. 43-45.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
216
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
62943
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4198
Poland Poland
3
Russia Russia
13
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
335692
United Kingdom United Kingdom
172043
United States United States
94414
Unknown Country Unknown Country
44

Downloads

China China
3
Germany Germany
217
Lithuania Lithuania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
669577
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
172041
Unknown Country Unknown Country
109

Files

File Size Format Downloads
20.pdf 561,77 kB Adobe PDF 841950

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.