Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20393
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Symonenko, Mariia Yuriivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20393
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Біловодська, О.А. Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу [Текст] / О.А. Біловодська, М.Ю. Симоненко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні , 20-29 квітня 2006. — Суми : СумДУ, 2006. — Т.2. — С. 120-121.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
185
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
725
Greece Greece
1
Ireland Ireland
493090
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
12648
Russia Russia
24
Singapore Singapore
203731108
Turkey Turkey
19
Ukraine Ukraine
7548046
United Kingdom United Kingdom
3799313
United States United States
203731110
Unknown Country Unknown Country
7548045

Downloads

China China
5
Germany Germany
203731111
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
7548047
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
203731107
Unknown Country Unknown Country
128

Files

File Size Format Downloads
63.pdf 404.63 kB Adobe PDF 415010401

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.