Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20665
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Менеджмент современной брендинговой политики
Authors Дмитренко, Ю.Н.
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20665
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Телетов, А.С. Менеджмент современной брендинговой политики [Текст] / А.С. Телетов, Ю.Н. Дмитренко // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 66 - 68.
Abstract Изменение имени очередного бренда приводит к росту объемов потребления, расширению ассортимента, а также создает новые рабочие места не только на фирме-производителе, а и в каналах распределения продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20665
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
232
Greece Greece
27416
Iran Iran
1
Ireland Ireland
54832
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6856
Russia Russia
9
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
836155
United Kingdom United Kingdom
424932
United States United States
3020839
Unknown Country Unknown Country
57

Downloads

China China
5
Germany Germany
233
Ireland Ireland
54834
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1670340
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1670340
Unknown Country Unknown Country
121

Files

File Size Format Downloads
34.pdf 723,36 kB Adobe PDF 3395875

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.