Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20718
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Социокультурный феномен рекламы в условиях глобацизации
Authors Popov, Oleksandr Arkadiiovych
Marekha, Iryna Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-9905-7706
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20718
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Попов, А.А. Социокультурный феномен рекламы в условиях глобацизации [Текст] / А.А. Попов, И.С. Мареха // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 79-80.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
191267
Greece Greece
18516
Iran Iran
1
Ireland Ireland
52446
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
16
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
752125
United Kingdom United Kingdom
382234
United States United States
2253631
Unknown Country Unknown Country
752124

Downloads

China China
12
France France
1
Germany Germany
303
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2253631
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
191267
Unknown Country Unknown Country
101

Files

File Size Format Downloads
40.pdf 435,84 kB Adobe PDF 2445318

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.