Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833
Title: Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів
Authors: Shkola, Viktoriia Yuriivna
Буднік, Т.В.
Issue Year: 2007
Publisher: Вид-во СумДУ
Citation: Школа, В.Ю. Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів [Текст] / В.Ю. Школа, Т.В. Буднік // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 122 - 123.
Abstract: Для оцінювання ефективності рекламної кампанії варто застосовувати комплексний підхід, тобто одночасно застосовувати методи як комунікативної, так і економічної оцінки ефективності. Це дозволить зменшити ризик однобічного, необ'єктивного оцінювання, вирішити проблему збільшення точності отриманих розрахунків, уникнути суб'єктивності оцінки тощо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other31
Canada1
China1
Germany9
EU1
France3
Netherlands5
Russia15
Turkey12
Ukraine9
United States30
Downloads
Other150
China3
Germany2
Ukraine2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
63.pdf431.1 kBAdobe PDF157Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.