Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22372
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords класифікація
маркетинг
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22372
Publisher Хмельницький національний університет
License
Citation Ілляшенко Н.С. Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Вісник Хмельницького національного університету. Т.3. – 2007. - №6. – с. 137-139.
Abstract Розглянуто основні різновиди маркетингу, викладено їх сутність та запропоновані нові їх визначення, досліджено сфери їх застосування. Проаналізовано спільні та відмінні риси перелічених різновидів. Викладено сутність запропонованої автором нової концепції ведення бізнесу – інноваційного маркетингу. На основі аналізу двох основних складових концепції інноваційного маркетингу проведена класифікація сучасних різновидів маркетингу, і, спираючись на цю класифікацію, зроблена спроба об’єднати ці різновиди в цю нову концепцію, ще раз доводячи її існування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22372
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
276
Greece Greece
1
Ireland Ireland
365349
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
16
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
15057984
United Kingdom United Kingdom
7535509
United States United States
72455990
Unknown Country Unknown Country
54

Downloads

China China
3
France France
2
Germany Germany
7535504
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
95415192
United Kingdom United Kingdom
7535510
United States United States
72455991
Unknown Country Unknown Country
409

Files

File Size Format Downloads
statyaHm2007.pdf 208,83 kB Adobe PDF 182942614

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.