Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Споживчий капітал промислових підприємств-інноваторів: сутність, структура та роль
Other Titles Customer capital of industrial enterprises-innovators: essence, structure and role
Потребительский капитал промышленных предприятий-инноваторов: суть, структура и роль
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords потребительский капитал
клиентский капитал
интеллектуальный капитал
долговременные отношения
экономические контрагенты
customer capital
client capital
intellectual capital
long term relationships
economic players
споживчий капітал
клієнтський капітал
інтелектуальний капітал
довготривалі відносини
економічні контрагенти
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Голишева Є.О. Споживчий капітал промислових підприємств-інноваторів: сутність, структура та роль / Є.О. Голишева // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 175-180.
Abstract У статті проаналізовані основні підходи вчених до визначення споживчого капіталу та його елементів як складової інтелектуального капіталу. Також запропоновано авторський погляд на сутність споживчого капіталу та його роль у структурі інтелектуального капіталу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772
В статье проанализированы основные подходы ученых к определению потребительского капитала и его элементов как составляющей интеллектуального капитала. Также предложен авторский взгляд на сущность потребительского капитала и его роль в структуре интеллектуального капитала. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772
It is analyzed the main researchers’ approaches to the definition of customer capital and its components as part of intellectual capital. It is also proposed the author’s look to the essence of customer capital and its role in the structure of intellectual capital. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Austria Austria
1
Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
37
Czechia Czechia
2
EU EU
4
France France
118255
Germany Germany
719125486
Greece Greece
1
Ireland Ireland
47279275
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
118259
Norway Norway
1
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
1
Russia Russia
28
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
40838
United Kingdom United Kingdom
184391
United States United States
-1385333855
Unknown Country Unknown Country
112218

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
2
Denmark Denmark
1
France France
3
Germany Germany
362
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
203882
United Kingdom United Kingdom
47279272
United States United States
-618355042
Unknown Country Unknown Country
259

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_175_180.pdf 256,21 kB Adobe PDF -570871255

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.