Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23922
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством
Other Titles The mechanism of marketing strategy formation in anti-recessionary management
Механизм формирования маркетинговых стратегий в антикризисном управлении предприятием
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID
Keywords маркетингові стратегії
антикризове управління підприємством
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23922
Publisher ТОВ Друкарський дім «Папірус»
License
Citation Мельник, Ю.М. Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством / Ю.М. Мельник // Збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції: Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу, (29 вересня-1 жовтня 2011 р.). – Суми: ТОВ Друкарський дім «Папірус», 2011. – С. 133-155.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
4
France France
2
Germany Germany
228
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1035834
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7306
Russia Russia
17
Singapore Singapore
77473014
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
5653260
United Kingdom United Kingdom
2833934
United States United States
62289160
Unknown Country Unknown Country
5653259

Downloads

China China
3
EU EU
2
France France
5653261
Germany Germany
517923
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
16737601
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
31921454
Unknown Country Unknown Country
711

Files

File Size Format Downloads
Melnyk Mekhanizm antikriz strat.pdf 50,93 kB Adobe PDF 54830964

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.