Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24132
Title: Характерологічні особливості у дітей із залізодефіцитними станами
Authors: Романовська, Юлія Миколаївна
Романовская, Юлия Николаевна
Romanovska, Yuliia Mykolaivna
Маркевич, Віталій Едуардович
Маркевич, Виталий Эдуардович
Markevych, Vitalii Eduardovych
Загородній, Микола Петрович
Загородний, Николай Петрович
Zahorodnii, Mykola Petrovych
Зайцев, Ігор Едуардович
Зайцев, Игорь Эдуардович
Zaitsev, Ihor Eduardovych
Keywords: залізодефіцитні
залізо
дефіцит
железо
iron
deficiency
Issue Year: 2009
Publisher: Одеський державний медичний університет
Citation: Характерологічні особливості у дітей із залізодефіцитними станами [Текст]/ Ю.М. Романовська, В.Е. Маркевич, М.П. Загородній, І.Е. Зайцев// Одеський медичний журнал. -2009. - № 6. - С. 4.
Abstract: У дітей шкільного віку із дефіцитом заліза виявлені порушення психоемоційного стану. Основними дефіцитарними характерологічними процесами у них були низькі показники рівня стійкості до стресу, високі показники рівня невротичних станів та висока шкільна тривожність. Порушення психоемоційного стану може негативно впливати на адаптацію дитини в колективі, сприяти розвитку депресії та психосоматичної патології. Враховуючи наслідки ЗДС, навіть мінімальної вираженості, важливо забезпечити у школярів своєчасну діагностику та корекцію ДЗ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24132
Обследованы дети школьного возраста с дефицитом железа. Были выявлены нарушения психоэмоционального состояния. К ним относятся низкий уровень стойкости к стрессу, высокий показатель уровня невротических состояний и высокая школьная тревожность. Эти факторы негативно влияют на адаптацию ребенка в школьном коллективе. Предлагается обеспечить своевременную диагностику и коррекцию дефицита железа. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24132
Children of school age with deficiency of iron are surveyed. Infringements of a psychoemotional condition have been revealed. To them the high indicator of level of neurotic conditions and high school uneasiness concern low level of firmness stress. These factors negatively influence adaptation of the child in school collective. It is offered to provide timely diagnostics and correction of deficiency of iron. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24132
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24132
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (МІ)

Views
Other113
Canada3
China12
Germany7
EU2
France1
United Kingdom3
Indonesia1
Iran1
Italy1
Morocco1
Netherlands1
Poland1
Romania2
Russia41
Thailand1
Turkey3
Ukraine57
United States42
Downloads
Other543
Belarus1
China7
Germany5
France2
Poland1
Ukraine85
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
romanovskaj_zalizodefitsut.pdf165.3 kBAdobe PDF646Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.