Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24749
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні підходи до проблеми оцінки якості навчального процесу в українських ВНЗ |
Authors |
Mulina, Nataliia Ihorivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3492-0553 |
Keywords |
качество образования система управления качеством якість освіти система управління якістю quality of education quality system management |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24749 |
Publisher | Видавництво "Гнозис" |
License | |
Citation | Муліна, Н.І. Сучасні підходи до проблеми оцінки якості навчального процесу в українських ВНЗ [Текст] / Н.І. Муліна // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: Тематичний випуск: Додаток 2 до № 3, т. ІІІ (28). - 2011 р. – С. 152-158. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
![Albania](/flags/al.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
3704999
![Greece](/flags/gr.gif)
41794
![Iran](/flags/ir.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
564108
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
6969
![Russia](/flags/ru.gif)
16
![Turkey](/flags/tr.gif)
33
![Ukraine](/flags/ua.gif)
32187568
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
16107715
![United States](/flags/us.gif)
435762615
![Unknown Country](/flags/--.gif)
32187566
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
1
![Czechia](/flags/cz.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
435762616
![Germany](/flags/de.gif)
225
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
163673
![Ukraine](/flags/ua.gif)
96559518
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
435762614
![Unknown Country](/flags/--.gif)
32187567
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
art_Kyiv_november_11.docx | 68 kB | Microsoft Word XML | 1000436217 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.