Маркетингові інноваційні рішення як інструмент реалізації концепції інноваційного маркетингу

No Thumbnail Available

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво СумДУ
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

Здатність українських підприємств розробляти та впроваджувати МІР в значній мірі залежить від наявності та кваліфікації персоналу, особливостей процедури пошуку та можливості залучення суб’єктом господарювання капіталу для інноваційного проекту, доступності нових технологій, особливостей співпраці бізнесу та наукових установ тощо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26032

Keywords

інноваційний маркетинг, инновационный маркетинг, innovative marketing, інноваційні рішення, инновационные решения, innovative solutions

Citation

Грищенко, О.Ф. Маркетингові інноваційні рішення як інструмент реалізації концепції інноваційного маркетингу [Текст] / О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2012. - Т.1. - С. 47-49.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By