Маркетингові інноваційні рішення як інструмент реалізації концепції інноваційного маркетингу
No Thumbnail Available
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво СумДУ
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Здатність українських підприємств розробляти та впроваджувати МІР в значній мірі залежить від наявності та кваліфікації персоналу, особливостей процедури пошуку та можливості залучення суб’єктом господарювання капіталу для інноваційного проекту, доступності нових технологій, особливостей співпраці бізнесу та наукових установ тощо.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26032
Keywords
інноваційний маркетинг, инновационный маркетинг, innovative marketing, інноваційні рішення, инновационные решения, innovative solutions
Citation
Грищенко, О.Ф.
Маркетингові інноваційні рішення як інструмент реалізації концепції інноваційного маркетингу [Текст] / О.Ф. Грищенко
// Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2012. - Т.1. - С. 47-49.