Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26187
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Банковский сектор России: стратегия развития |
Authors |
Филатова, А.В.
|
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26187 |
Publisher | Издательство СумГУ |
License | |
Citation | Филатова, А.В. Банковский сектор России: стратегия развития [Текст] / А.В. Филатова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2012. - Т.1. - С. 178-182. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
8
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
14185
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
4
![Russia](/flags/ru.gif)
20
![Seychelles](/flags/sc.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
6
![Ukraine](/flags/ua.gif)
73749
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
37587
![United States](/flags/us.gif)
272477
![Unknown Country](/flags/--.gif)
35
Downloads
![Armenia](/flags/am.gif)
2
![Azerbaijan](/flags/az.gif)
1
![Bulgaria](/flags/bg.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
2
![EU](/flags/eu.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
4
![Germany](/flags/de.gif)
3
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Mongolia](/flags/mn.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
48
![Ukraine](/flags/ua.gif)
272476
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1422
![United States](/flags/us.gif)
146876
![Unknown Country](/flags/--.gif)
314
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Filatova.pdf | 136,83 kB | Adobe PDF | 421153 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.