Розробка наукових основ маркетингу інновацій
No Thumbnail Available
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во СумДУ
Technical report
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Мета роботи – наукове обґрунтування і розробка теоретико-методологічних та методичних засад маркетингу інновацій, як концепції ринкової діяльності господа-рюючих суб’єктів на шляху інноваційного розвитку.
Методи дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пі-знання, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, ризикології, марке-тингу, сучасні концепції управління інноваційною діяльністю, наукові праці вітчиз-няних та зарубіжних фахівців. Для вирішення завдань дослідження були використані: системно-структурний аналіз, порівняльний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний аналіз, економіко-математичний аналіз, факторний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз, матричний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання.
Досліджено передумови формування концепції маркетингу інновацій, окрес-лено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій. Розглянуто теоретико-методичні основи стратегічного управління інноваційним розвитком у руслі концепції маркетингу інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ ком-плексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування, політики комунікацій. Розроблено теоретико-методичні основи механі-зму оцінки результативності (з урахуванням ризику) маркетингу інновацій.
Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств різних галузей та форм власності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193
Keywords
маркетинг інновацій, інноваційний розвиток, інновації, інноваційний процес, ризики, комплекс маркетингу, потенціал
Citation
Розробка наукових основ маркетингу інновацій : звіт про НДР (заключний). Ч.1,2 / Кер. С.М. Ілляшенко. - Суми : Вид-во СумДУ, 2011. - 741 с.