Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2739
Title: Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Множинний регресійний аналіз . Модель ІН 91М – 14.
Authors: Pavlenko, Ruslan Mykolaiovych
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
Keywords: математична модель
базова дисципліна
наукова школа
метод Монте Карло
математическая модель
базовая дисциплина
научная школа
метод Монте Карло
mathematical model
base discipline
scientific school
method of Monte Karlo
Issue Year: 2010
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
Citation: Павленко Р. М. Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Множинний регресійний аналіз . Модель ІН 91М – 14.Науковий керівник Р.М. Літнарович. МЕГУ, Рівне, 2010, -86 с.
Abstract: На основі результатів педагогічного експерименту побудована математична модель залежності якості здачі екзамену у бальній системі по шкалі EСST (У) і результатів анкетування студентів після здачі екзамену (Х1,Х2,Х3,Х4,Х5,Х6,Х7,Х8) у вигляді множинної регресії по способу найменших квадратів. В даній роботі генеруються середні квадратичні похибки, які приводяться до заданих нормованих, будується спотворена модель, зрівноважується по способу найменших квадратів. Знаходяться ймовірніші значення коефіцієнтів А множинної регресії апроксимуючої математичної моделі. Робиться оцінка точності і даються узагальнюючі висновки. Застосований метод статистичних випробовувань Монте Карло дав можливість провести широкомасштабні дослідження і набрати велику статистику. Для студентів і аспірантів педагогічних вузів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2739
Description: On the basis of results of pedagogical experiment the mathematical model of dependence of quality of handing over is built to examination in the ball system on the scale of ECST (Y) and results of questionnaire of students after handing over to examination (X1,X2,X3,X4,X5,X6,X7,X8) as multiple regression on the method of leastsquares. Middle quadratic errors which over are brought to set rationed are generated in this work, the disfigured model is built, counterbalanced on the method of leastsquares. There are more credible values of coefficients And multiple regression of approximating mathematical model. The estimation of exactness is done and summarizings are given conclusions. The method of statistical tests of Monte Karlo is applied enabled to conduct large-scale researches and collect large statistics. For students and graduate students of pedagogical institutes of higher.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2739
Type: Book
Appears in Collections:Університети партнерів

Views
Other117
Canada1
China5
Germany7
France1
Netherlands5
Poland21
Russia22
Turkey2
Ukraine69
United States82
Downloads
Other598
China17
Germany2
France16
Japan2
South Korea1
Kazakhstan4
Poland11
Romania1
Russia6
Ukraine58
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Павленко Руслан ІН 91М.docМонографія за результатами проведених досліджень2.58 MBMicrosoft Word341Download
Титулка Павленко Руслан ІН 91М.docТитульна сторінка1.08 MBMicrosoft Word377Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.