Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Множинний регресійний аналіз . Модель ІН 91М – 14.

No Thumbnail Available

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
Book

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

На основі результатів педагогічного експерименту побудована математична модель залежності якості здачі екзамену у бальній системі по шкалі EСST (У) і результатів анкетування студентів після здачі екзамену (Х1,Х2,Х3,Х4,Х5,Х6,Х7,Х8) у вигляді множинної регресії по способу найменших квадратів. В даній роботі генеруються середні квадратичні похибки, які приводяться до заданих нормованих, будується спотворена модель, зрівноважується по способу найменших квадратів. Знаходяться ймовірніші значення коефіцієнтів А множинної регресії апроксимуючої математичної моделі. Робиться оцінка точності і даються узагальнюючі висновки. Застосований метод статистичних випробовувань Монте Карло дав можливість провести широкомасштабні дослідження і набрати велику статистику. Для студентів і аспірантів педагогічних вузів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2739

Keywords

математична модель, базова дисципліна, наукова школа, метод Монте Карло, математическая модель, базовая дисциплина, научная школа, метод Монте Карло, mathematical model, base discipline, scientific school, method of Monte Karlo

Citation

Павленко Р. М. Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Множинний регресійний аналіз . Модель ІН 91М – 14.Науковий керівник Р.М. Літнарович. МЕГУ, Рівне, 2010, -86 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By