Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2740
Title: Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом імітаційного моделювання.
Authors: Pavlenko, Ruslan Mykolaiovych
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
Keywords: імітаційне моделювання
базова дисципліна
наукова школа
метод Монте Карло
имитационное моделирование
базовая дисциплина
научная школа
метод Монте Карло
imitation design
base discipline
scientific school
method of Monte Karlo
Issue Year: 2011
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
Citation: Павленко Р. М.. Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом імітаційного моделювання. Модель ІН 91М – 14.Науковий керівник Р.М.Літнарович. МЕГУ, Рівне, 2011, -119 с.
Abstract: На основі результатів педагогічного експерименту побудована математична модель залежності якості здачі екзамену у бальній системі по шкалі EСST (У) і результатів анкетування студентів після здачі екзамену (Х1,Х2,Х3,Х4,Х5,Х6,Х7,Х8) у вигляді множинної регресії по способу найменших квадратів. В даній роботі генеруються середні квадратичні похибки, які приводяться до заданих нормованих, будується спотворена модель, зрівноважується по способу найменших квадратів. Знаходяться ймовірніші значення коефіцієнтів А множинної регресії апроксимуючої математичної моделі. Робиться оцінка точності і даються узагальнюючі висновки. Застосований метод статистичних випробовувань Монт嬬¬¬¬–Карло дав можливість провести широкомасштабні дослідження і набрати велику статистику. Для студентів і аспірантів педагогічних вузів. Ключові слова: математична модель, базова дисципліна, якість. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2740
Description: On the basis of results of pedagogical experiment the mathematical model of dependence of quality of handing over is built to examination in the ball system on the scale of ECST (Y) and results of questionnaire of students after handing over to examination (X1,X2,X3,X4,X5,X6,X7,X8) as multiple regression on the method of leastsquares. Middle quadratic errors which over are brought to set rationed are generated in this work, the disfigured model is built, counterbalanced on the method of leastsquares. There are more credible values of coefficients And multiple regression of approximating mathematical model. The estimation of exactness is done and summarizings are given conclusions. The method of statistical tests of Monte Karlo is applied enabled to conduct large-scale researches and collect large statistics. For students and graduate students of pedagogical institutes of higher. Key words: mathematical model, base discipline, quality
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2740
ISSN: УДК 519.876.5
Type: Masters thesis
Appears in Collections:Університети партнерів

Views
Other114
China5
Germany17
France3
Netherlands12
Norway1
Poland19
Russia26
Turkey2
Ukraine143
United States81
Downloads
Other747
Canada1
China8
Germany4
EU5
France34
United Kingdom2
Italy2
Japan1
Poland7
Romania1
Russia12
Tajikistan1
Ukraine266
United States6


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
МОДЕЛЬ ЯКОСТІ ДИСЦИПЛІНИ Павленко Руслан ІН-91М (магістерська).doc3.48 MBMicrosoft Word1097Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.