Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27544
Title: Маркетингові дослідження в системі міських пасажирських перевезень
Other Titles: Маркетинговые исследования в системе городских пассажирских перевозок
Marketing research in systems of urban transport services
Authors: Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Васильєва, О.А.
Keywords: системи пасажирських перевезень
системы пассажирских перевозок
passenger service system
маркетинг послуг
маркетинг услуг
services marketing
маркетинг транспорту
маркетинг транспорта
transport services marketing
громадський транспорт
общественный транспорт
public transport
маршрутні таксі
маршрутные такси
route taxi
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
market research
мотивація споживачів транспортних послуг
мотивация потребителей транспортных услуг
motivation of transport services consumers
Issue Year: 2012
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Тєлєтов, О.С. Маркетингові дослідження в системі міських пасажирських перевезень [Текст] / О.С. Тєлєтов, О.А. Васильєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №2. - С. 13-21.
Abstract: У статті виявлені проблеми в системі пасажирського транспорту міста Суми. Досліджено надмірну популярність маршрутних таксі. Вивчена мотивація споживачів послуг міського транспорту та розроблено рекомендації для усунення монополізації маршрутних таксі на ринку пасажирських перевезень. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27544
В статье выявлены проблемы системы общественного транспорта города Сумы. Исследована чрезмерная популярность маршрутных такси. Изучена мотивация потребителей услуг городского транспорта и разработаны рекомендации для устранения монополизации маршрутных такси на рынке пассажирских перевозок. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27544
The problems of public transport system in Sumy were defined. An excessive popularity of route taxi was investigated. The motivation of consumers of urban transport services was explored and recommendations for removal of the route taxi monopolization on passenger services market were generated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27544
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27544
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
No available statistics
Downloads
No available statistics


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Teletov.pdf612.53 kBAdobe PDF0Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.