Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28026
Title: Маркетингові дослідження в мережі Інтернет
Authors: Бойчук, І.В
Keywords: інтернет
методи
маркетингові дослідження
интернет
методы
маркетинговые исследования
Internet
methods
marketing research
Issue Year: 2011
Publisher: ТОВ «ТД «Папірус»
Citation: Бойчук, І.В. Маркетингові дослідження в мережі Інтернет [Текст] / І.В. Бойчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 27-29.
Abstract: Інтернет як середовище і засіб комунікації, що містить великий обсяг інформації, представляє більшість провідних фірм і широке коло споживачів, може стати ефективним інструментом проведення маркетингових досліджень. Інтернет дозволяє проводити як первинні маркетингові дослідження, засновані безпосередньо на первинних даних, які отримані під час проведення фірмою власних досліджень у мережі, так і вторинні дослідження, базою яких є дані, опубліковані в Інтернеті, або на іншій інформації, що непрямо стосується сфери проведеного фірмою спеціалізованого дослідження. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28026
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28026
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other45
China1
Germany6
France2
United Kingdom2
Netherlands4
Poland1
Russia24
Turkey17
Ukraine27
United States31
Downloads
Other232
China4
Germany2
France1
Russia2
Ukraine71
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Internet.pdf237.48 kBAdobe PDF315Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.