Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28028
Title: Антикризові комунікації банку з клієнтами
Authors: Бортніков, П.Г.
Keywords: банки
криза
антикризові комунікації
кризис
антикризисные коммуникации
banks
crisis
anti-crisis communication
Issue Year: 2011
Publisher: ТОВ «ТД «Папірус»
Citation: Бортніков, П.Г. Антикризові комунікації банку з клієнтами [Текст] / П.Г. Бортніков // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 29-32.
Abstract: Антикризові маркетингові заходи повинні запроваджуватися негайно, але в умовах, коли сам банк може і не володіти достатньою інформацією про ситуацію. Для керівництва створюється атмосфера зростаючого стресу. Наприклад, розповсюдження негативної інформації про банк (чуток про серйозні проблеми у відносинах з державними органами або затримок з проведенням розрахунків та платежів клієнтів) відбувається поза сфери контролю банку і дуже швидко, особливо через канал Інтернету між користувачами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28028
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28028
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other48
China1
Germany13
France2
Netherlands5
Russia40
Turkey22
Ukraine19
United States28
Downloads
Other142
China2
Germany2
Russia1
Ukraine24
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
crisis.pdf175.15 kBAdobe PDF172Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.