Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28060
Title: Феномен стратегічного партнерства підприємств: управлінська новація чи маркетинговий хід?
Authors: Гребешкова, О.М.
Keywords: конкуренція
стратегічне партнерство
конкуренция
стратегическое партнерство
competition
strategic partnership
Issue Year: 2011
Publisher: ТОВ «ТД «Папірус»
Citation: Гребешкова, О.М. Феномен стратегічного партнерства підприємств: управлінська новація чи маркетинговий хід? [Текст] / О.М. Гребешкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 47-49.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28060
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other48
China1
Germany19
Italy1
Netherlands4
Russia24
Turkey32
Ukraine15
United States34
Downloads
Other212
China4
Germany2
Russia1
Ukraine37


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
competition.pdf182.32 kBAdobe PDF256Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.