Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28065
Title: Значення та роль маркетингової інформаційної системи у розробленні, прийнятті та реалізації маркетингових інноваційних рішень
Authors: Hryshchenko, Olena Fedorivna
Keywords: інформаційне забезпечення
маркетингова діяльність
информационное обеспечение
маркетинговая деятельность
information provision
marketing activities
Issue Year: 2011
Publisher: ТОВ «ТД «Папірус»
Citation: Грищенко, О.Ф. Значення та роль маркетингової інформаційної системи у розробленні, прийнятті та реалізації маркетингових інноваційних рішень [Текст] / О.Ф. Грищенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 49-51.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28065
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other72
China1
Germany16
United Kingdom2
Iran1
Netherlands4
Russia20
Turkey23
Ukraine18
United States52
Downloads
Other151
China3
Czech Republic1
Germany2
France1
Russia1
Ukraine60


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
information provision.pdf198.05 kBAdobe PDF219Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.