Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28177
Title: Основні методи маркетингового ціноутворення
Authors: Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Рябченко, І.М.
Keywords: маркетинг
ціноутворення
ценообразование
Issue Year: 2012
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Божкова, В.В. Основні методи маркетингового ціноутворення [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 28-30.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28177
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other78
China1
Germany10
France1
United Kingdom2
Netherlands4
Norway2
Russia18
Turkey5
Ukraine36
United States30
Downloads
Other522
China3
Germany2
EU4
France3
Netherlands9
Russia13
Ukraine212
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
marketyngove_tsinoutvorennya.pdf270.16 kBAdobe PDF769Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.