Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28184
Title: Управление маркетингом как инструментом повышения эффективности деятельности предприятия
Authors: Baistriuchenko, Nataliia Olehivna
ЛинФен, Чжан
Keywords: маркетинг
управление предприятием
управління підприємством
Issue Year: 2012
Publisher: Издательство СумГУ
Citation: Байстрюченко, Н.О. Управление маркетингом как инструментом повышения эффективности деятельности предприятия [Текст] / Н.О. Байстрюченко, Ч. ЛинФен // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.4. — С. 15-16.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28184
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other56
China1
Germany7
France1
United Kingdom5
Italy1
Moldova1
Netherlands4
Russia21
Turkey5
Ukraine12
United States36
Downloads
Other123
China2
Germany2
EU1
France2
Moldova1
Russia16
Ukraine17


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Baystruchenko.pdf177.12 kBAdobe PDF164Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.