Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28241
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID
Keywords стратегія
антикризове управління
стратегия
антикризисное управление
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28241
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Мельник, Ю.М. Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством [Текст] / Ю.М. Мельник // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 133-135.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
2686661
Greece Greece
14928
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
122711
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
11
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
460989
United Kingdom United Kingdom
245422
United States United States
5373192
Unknown Country Unknown Country
460988

Downloads

China China
2
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
130
Greece Greece
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1381471
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5373192
Unknown Country Unknown Country
161

Files

File Size Format Downloads
strategy.pdf 168,99 kB Adobe PDF 6754967

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.