Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28250
Title: Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної інноваційної продукції
Authors: Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Keywords: патентознавство
споживча новизна
маркетингова новизна
патентоведение
потребительская новизна
маркетинговая новизна
Issue Year: 2011
Publisher: ТОВ «ТД «Папірус»
Citation: Нагорний, Є.І. Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної інноваційної продукції [Текст] / Є.І. Нагорний // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 142-145.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28250
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other46
China1
Germany12
France1
United Kingdom2
Iran1
Netherlands5
Russia6
Slovakia2
Turkey2
Ukraine11
United States45
Downloads
Other272
China4
Germany2
France3
Ukraine46


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
marketing innovation.pdf264.93 kBAdobe PDF327Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.