Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28439
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Визначення та специфікація категорій маркетингу в антикризовому управлінні
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID
Keywords категорії маркетингу
категории маркетинга
антикризове управління
антикризисное управление
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28439
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мельник, Ю.М. Визначення та специфікація категорій маркетингу в антикризовому управлінні [Текст] / Ю.М. Мельник // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 63-65.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
282867
Greece Greece
1
Ireland Ireland
83375
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
10
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
1082302
United Kingdom United Kingdom
547856
United States United States
3245476
Unknown Country Unknown Country
1082301

Downloads

China China
2
EU EU
2
France France
282866
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
6324207
United Kingdom United Kingdom
8938
United States United States
3245476
Unknown Country Unknown Country
289

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_Antykryzove_upravlinya.pdf 243,54 kB Adobe PDF 9861793

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.