Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28567
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концепція партнерського маркетингу в системі інвестиційного розвитку підприємства
Authors Черкес, Р.Б.
ORCID
Keywords інвестиції
партнерський маркетинг
инвестиции
партнерский маркетинг
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28567
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Черкес, Р.Б. Концепція партнерського маркетингу в системі інвестиційного розвитку підприємства [Текст] / Р.Б. Черкес // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 218-220.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
252
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
75885
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
30
Turkey Turkey
47
Ukraine Ukraine
476967
United Kingdom United Kingdom
245717
United States United States
1427648
Unknown Country Unknown Country
476966

Downloads

China China
151769
Germany Germany
253
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1427647
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2703527
Unknown Country Unknown Country
94

Files

File Size Format Downloads
affiliate marketing.pdf 172,22 kB Adobe PDF 4283293

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.