Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28925
Title: Етапи процесу маркетингового ціноутворення
Authors: Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Рябченко, І.М.
Keywords: ціноутворення
ценообразование
Issue Year: 2012
Publisher: ТОВ Друкарський дім "Папірус"
Citation: Божкова, В.В. Етапи процесу маркетингового ціноутворення [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми : ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 24-25.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28925
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other124
Brazil1
China5
Germany11
France1
United Kingdom3
Morocco1
Netherlands6
Russia40
Turkey26
Ukraine42
United States60
Downloads
Other175
China2
Germany2
France5
Kazakhstan1
Norway1
Russia4
Ukraine58


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bozhkova.pdf192.8 kBAdobe PDF248Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.