Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2893
Title: Маркетинговий менеджмент iнновацiйного розвитку виробничо-технiчної продукцiї
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Keywords: маркетинговий менеджмент
інноваційний розвиток
маркетингові системи
маркетинговый менеджмент
инновационное развитие
маркетинговые системы
marketing management
innovative development
marketing systems
Issue Year: 2009
Publisher: "ВТД "Університетська книга"
Citation: Тєлєтов, О.С. Маркетинговий менеджмент інноваційного розвитку виробничо-технічної продукції [Текст] / О.С. Тєлєтов // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №3, Т.2. — С. 33-41.
Abstract: Розглянуто проблеми маркетингового менеджменту в умовах iнновацiйного розвитку промисловостi. Дослiдженi помилки, яких припустилися пiдприємства України при впровадженнi систем управлiння маркетингом. Наведено динамiку змiн обсягiв випуску виробничо-технiчної продукцiї групою вiтчизняних пiдприємств. Для ефективного вирiшення проблем окремих галузей промислового виробництва запропоновано узагальнений механiзм та надано практичнi рекомендацiї стосовно його застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2893
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2893
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other89
Canada1
China1
Germany7
Netherlands11
Russia17
Turkey5
Ukraine96
United States36
Downloads
Other289
China6
Germany2
EU1
Italy1
Russia1
Ukraine78
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
346.pdf200.09 kBAdobe PDF381Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.