Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28950
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг доверия в системе взаимодействия рыночных структур
Authors Доброскок, Ю.Б.
ORCID
Keywords маркетинг доверия
маркетинг довіри
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28950
Publisher ООО Издательский дом "Папирус"
License
Citation Доброскок, Ю.Б. Маркетинг доверия в системе взаимодействия рыночных структур [Текст] / Ю.Б. Доброскок // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 69-71.
Abstract Феномен доверия в последнее время привлекает пристальное внимание учёных и практиков, занимающихся вопросами взаимодействия, как отдельных личностей, так и в рамках больших социально-экономических систем и институциональных рыночных образований. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28950
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
9522
France France
3
Germany Germany
38091
Greece Greece
1
Ireland Ireland
19046
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
109063
Moldova Moldova
3
Russia Russia
24
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
432788
United Kingdom United Kingdom
218127
United States United States
2557015
Unknown Country Unknown Country
432787

Downloads

China China
4
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
5198
Ireland Ireland
1
Latvia Latvia
2
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
48
Ukraine Ukraine
1297552
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2557015
Unknown Country Unknown Country
362

Files

File Size Format Downloads
Dobroskok.pdf 182,7 kB Adobe PDF 3860191

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.