Прогнозування життєвого циклу екологiчних iнновацiй у системi мiжнародного маркетингу
No Thumbnail Available
Files
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
"ВТД "Університетська книга"
Article
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
В статтi розглянуто теоретико-методологiчнi засади прогнозування життєвого циклу екологiчних iнновацiй у системi мiжнародного маркетингу. Дослiджено специфiку рiзних видiв екологiчних iнновацiй, визначено завдання, особливостi та проблеми прогнозування життєвого циклу екологiчних iнновацiй за його етапами. Запропоновано загальну схему ухвалення рiшення щодо доцiльностi реалiзацiї екологiчно орiєнтованого iнновацiйного проекту за напрямками прогнозування на етапi бiзнес-аналiзу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2905
Keywords
прогнозування, екологічні інновації, інноваційний проект, міжнародний маркетинг, прогнозирование, экологические инновации, инновационный проект, международный маркетинг, prognostication, environmental innovation, innovative project, international marketing
Citation
Прокопенко, О.В. Прогнозування життєвого циклу екологічних інновацій у системі міжнародного маркетингу [Текст] / О.В. Прокопенко, В.Ю. Школа, О.О. Хворост // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №3, Т.2. — С. 127-139.