Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29567
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Партнерський маркетинг та споживчий капітал
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords партнерський маркетинг
маркетинг відносин
споживчий капітал
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29567
Publisher
License
Citation Голишева Є.О. Партнерський маркетинг та споживчий капітал // B2S Форум практичних маркетингових знань: матеріали науково-практичної конференції, 11 лютого 2011 р. – К. : НМЦ «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2011. – С. 15-16.
Abstract Проаналізовано зв'язок між партнерським маркетингом та споживчим капіталом При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29567
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
294
Ireland Ireland
41530
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
30
Turkey Turkey
32
Ukraine Ukraine
936214
United Kingdom United Kingdom
474340
United States United States
278698
Unknown Country Unknown Country
936213

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2667364
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
936215
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2667364
Unknown Country Unknown Country
104

Files

File Size Format Downloads
Golysheva_Kyiv_tezy_2011.pdf 363,42 kB Adobe PDF 6271053

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.