Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29586
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords стратегія
управління
споживчий капітал
підприємство
діагностика
матриця
ресурси
потенціал
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29586
Publisher
License
Citation Голишева, Є.О. Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства [Текст]/ Є.О. Голишева // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. - 2012. - №35. - С. 258-265.
Abstract У статті подається авторський підхід до структури споживчого капіталу підприємства із поділом на ресурсну та потенціальну частини. Визначено етапи діагностики споживчого капіталу на основі оцінювання його складових, ресурсної та потенціальної частин. Запропоновано матрицю діагностики споживчого капіталу “ресурси – потенціал”, на основі якої визначено стратегії оптимізації управління споживчим капіталом на підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29586
В статье представлен авторский подход к структуре потребительского капитала предприятия с разделением на ресурсную и потенциальную части. Определены этапы диагностики потребительского капитала на основе оценки его составляющих, ресурсной и потенциальной частей. Предложено матрицу диагностики потребительского капитала "ресурсы - потенциал", на основе которой определены стратегии оптимизации управления потребительским капиталом на предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29586
It is presented author’s approach to the structure of customer capital with the division of the resource and potential parts. The process of the diagnosis of customer capital based on evaluation of its components and the resource and potential parts is defined. It is proposed the matrix “resources-potential” of the diagnosis of customer capital, based on it strategies of optimizing of customer capital management are defined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29586
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
9
Ireland Ireland
43932
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3881
Romania Romania
1
Russia Russia
21
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
547810
United Kingdom United Kingdom
281659
United States United States
3067323
Unknown Country Unknown Country
547809

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
547811
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3067323
Unknown Country Unknown Country
175

Files

File Size Format Downloads
Golysheva_UABS_2012.pdf 531,95 kB Adobe PDF 3615315

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.