Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Классификация маркетинговых каналов при распределении инновационной продукции
Other Titles Класифікація маркетингових каналів при розподілі інноваційної продукції
CLASSIFICATION OF MARKETING CHANNELS FOR DISTRIBUTION INNOVATIVE PRODUCTS
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords инновация
маркетинговый канал инновационной продукции
инноавционный маркетинговый канал
классификация
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615
Publisher Курск: «Деловая полиграфия»
License
Citation Беловодская Е.А. Классификация маркетинговых каналов при распределении инновационной продукции / Е.А. Беловодская // Развитие бизнеса и предпринимательства в условиях трансформации экономики: Вторые Ходыревские чтения: сб. материалов междунар. науч.-практической конф. / под ред. докт. экон. наук, проф. В.Н. Ходыревской; Курск. гос. ун-т, 17 апреля 2012 г. – Часть 1. – Курск: «Деловая полиграфия», 2012. – С. 52-57.
Abstract В даній статті досліджено маркетингові канали в розрізі інновацій, запропоновано авторське визначення маркетингового каналу інноваційної продукції та інноваційного маркетингового каналу. Розроблено підходи до класифікації інноваційних маркетингових каналів та розглянуто їх види відповідно до запропонованих автором класифікаційним ознакам. Кожен з видів маркетингових каналів досліджено з точки зору використання для інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615
В данной статье исследованы маркетинговые каналы в разрезе инноваций, предложено авторское определение маркетингового канала инновационной продукции и инновационного маркетингового канала. Разработаны подходы к классификации инновационных маркетинговых каналов и рассмотрены их виды согласно предложенным автором классификационным признакам. Каждый из видов маркетинговых каналов исследован с точки зрения использования для инновационной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615
In this article the marketing channels in the context of innovation are investigated, the author's definition of marketing channel of innovative products and innovative marketing channel are invited. The approaches to the classification of innovative marketing channels are worked out and their types according to the author's classification features are considered. Each of the types of marketing channels examined in terms of use for innovative production. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Belarus Belarus
3
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
274502
Ireland Ireland
122471
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
5637
Russia Russia
33
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
11
Ukraine Ukraine
1075473
United Kingdom United Kingdom
549002
United States United States
4178083
Unknown Country Unknown Country
1075470
Uzbekistan Uzbekistan
1

Downloads

Armenia Armenia
1
Belarus Belarus
4
China China
3
Germany Germany
278
Russia Russia
27
Ukraine Ukraine
1075489
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7280697
Unknown Country Unknown Country
363

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_tez.pdf 151,49 kB Adobe PDF 8356863

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.