Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29873
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління брендом в умовах інноваційного розвитку промислових підприємств
Other Titles Brand management in the innovative development of industrial enterprises
Управление брендом в условиях инновационного развития промышленных предприятий
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Ivashova, Nadiia Vasylivna
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords бренд
innovations
этапы управления брендом
етапи управління брендом
бренд-платформа
система комунікацій
система ідентифікації бренда,
ребрендинг
brand
brand management
brand identification
brandin
process of brand management
rebranding
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29873
Publisher Хмельницький національний університет
License
Citation Тєлєтов О.С. Управління брендом в умовах інноваційного розвитку промислових підприємств / О.С. Тєлєтов, Н.В. Івашова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки – 2012. – № 5. – Т.3. – С. 88-93.
Abstract В статті запропоновано удосконалений підхід до управління брендом промислового підприємств в умовах інноваційного розвитку. Досліджено сутність кожного із етапів. Запропонований концептуальний підхід до формування бренду промислового підприємства, на відміну від існуючих, враховує промислову специфіку, а також передбачає комплексний і послідовний підхід до створення бренду з урахуванням його повного життєвого циклу: розробки, виведення на ринок, розвитку, ребрендингу, вилучення з ринку та передбачає узгодження концепції бренда із складовими комплексу маркетингу підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29873
В статье предложен усовершенствованный подход к управлению брендом промышленного предприятий в условиях инновационного развития. Исследована сущность каждого из этапов. Предложенный концептуальный подход к формированию бренда промышленного предприятия, в отличие от существующих, учитывает промышленную специфику, а также предусматривает комплексный и последовательный подход к созданию бренда с учетом его полного жизненного цикла: разработки, вывода на рынок, развития, ребрендинга, изъятия с рынка и предусматривает согласование концепции бренда с составляющими комплекса маркетинга предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29873
The paper proposed an improved approach to brand management in the innovative development of industrial enterprises. The essence of each of the stages. The conceptual approach to the formation of brand industrial enterprises, in contrast to existing ones, taking into account industrial specificity, and provides a comprehensive and consistent approach to brand building considering its entire life cycle: development, time to market, development, rebranding, withdrawal from the market and provides agreement with the concept of brand components of the marketing company. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29873
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
6
EU EU
1
France France
227944543
Germany Germany
1193035
Ireland Ireland
596519
Italy Italy
14025
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
42071
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
29
Seychelles Seychelles
1
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
26122648
United Kingdom United Kingdom
13103395
United States United States
303925945
Unknown Country Unknown Country
26122647

Downloads

Austria Austria
1
China China
2
Czechia Czechia
596516
EU EU
3
Estonia Estonia
4
France France
4
Germany Germany
13103396
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
4
Poland Poland
596516
Russia Russia
71
Ukraine Ukraine
75981740
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
303925945
Unknown Country Unknown Country
753

Files

File Size Format Downloads
Teletov_Ivashova_brand_management.pdf 346,38 kB Adobe PDF 394204957

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.