Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 21
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Каналы в системе маркетинговой политики распределения инноваций Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1007267996 710674136
2012 Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1357906411 265646122
2012 Оптимізація витрат підприємств промисловості будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 59070558 35529763
2012 Підвищення персонального бренду як засіб ефективного інноваційного розвитку компанії Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 847279 601477
2012 Управління товарною політикою у системі розподілу інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 3200643 4889028
2012 Логістичні витрати підприємств виробництва будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 34971084 66980054
2012 Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 9681972 11150397
2012 Стратегічний підхід до формування бренду міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Conference Papers 15385196 23839553
2012 Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1246244952 1945602371
2012 Позиціонування регіону на основі оцінки його маркетингової привабливості Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 4132745 14401778