Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30241
Title: Сутність маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід
Authors: Тахтай, І.Ю.
Keywords: маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
Issue Year: 2012
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тахтай, І.Ю. Сутність маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід [Текст] / І.Ю. Тахтай // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 22-24 червня 2012 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 132-134.
Abstract: На сучасному ринку склалися умови насиченості різноманітними товарами та послугами, через що розробка якісної продукції, встановлення на неї оптимальної ціни та вибір ефективних каналів розподілу є недостатнім. З метою завоювання прихильності споживачів до своєї продукції необхідно використовувати в діяльності підприємства таку складову комплексу маркетингу, як маркетингові комунікації, що спрямовані на інформування, переконування, нагадування про товар, підтримки його збуту та створення позитивного іміджу підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30241
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30241
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other50
Germany7
France2
United Kingdom4
Netherlands5
Russia13
Turkey1
Ukraine23
United States46
Downloads
Other399
China5
Germany2
EU2
France6
United Kingdom2
India2
Italy3
Russia7
Ukraine119
United States4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tahtai I.Yu._Sutnist.pdf202.31 kBAdobe PDF551Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.