Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Научные основы маркетинга инноваций
Other Titles Наукові основи маркетингу інновацій
Scientific bases of marketing of the innovations
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Sumina, Olha Mykolaivna
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Shevliuha, Olena Hennadiivna
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
http://orcid.org/0000-0002-8133-578X
http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
Keywords маркетинг інновацій
інноватика
стратегічне управління
інноваційний розвиток
управління підприємством
екологічні інновації
сталий розвиток
маркетинг инноваций
инноватика
стратегическое управление
инновационное развитие
управление предприятием
экологические инновации
устойчивое развитие
marketing of innovations
innovation
strategic control
innovation development
management of enterprise
ecological innovations
steady development
Type Monograph
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
Publisher ООО "Печатный дом "Папирус"
License
Citation Научные основы маркетинга инноваций : монография в 3 т. Том 1. / под. ред. д.э.н. профессора С.Н. Ильяшенко. – Сумы: ООО "Печатный дом "Папирус", 2013. – 279 с.
Abstract У монографії викладені методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Розкрито передумови формування концепції маркетингу інновацій, показана роль інновацій і маркетингу в глобальних економічних процесах. Розглянуто підходи до стратегічного управління інноваційним розвитком у руслі концепції маркетингу інновацій. Поглиблено теоретико-методичні основи управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу. Викладено основи маркетингу екологічних інновацій, показана його роль у переході до стійкого розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
В монографии изложены методологические и теоретико-методические основы маркетинга инноваций. Раскрыты предпосылки формирования концепции маркетинга инноваций,показана роль инноваций и маркетинга в глобальных экономических процессах. Рассмотрены подходы к стратегическому управлению инновационным развитием в русле концепции маркетинга инноваций. Углублены теоретико-методические основы управления предприятием в русле концепции инновационного маркетинга. Изложены основы маркетинга экологических инноваций, показана его роль в переходе к устойчивому развитию. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
In the monograph the methodological and theoretical- systematic bases of marketing of innovations are presented. The prerequisites of molding of the concept of marketing of innovations are opened, the role of innovations and marketing in the global economic processes is shown. Approaches to strategic control of innovation development in the river bed of the concept of marketing of innovations are examined. The theoretical- systematic the bases of management of enterprise in the river bed of the concept of innovation marketing are deepened. The bases of marketing of ecological innovations are presented, its role in the passage to the steady development is shown. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
3
Czechia Czechia
-1395401585
EU EU
2
France France
3
Germany Germany
796682269
Ireland Ireland
6386869
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6820
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
3
Romania Romania
1
Russia Russia
29
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
2
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
275486053
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
47874175
United States United States
-1388880874
Unknown Country Unknown Country
275486052

Downloads

Armenia Armenia
1
Azerbaijan Azerbaijan
794918
Belarus Belarus
1497643421
China China
7
Czechia Czechia
11677284
EU EU
10
Egypt Egypt
40830
Estonia Estonia
1
Finland Finland
11677291
France France
794930
Germany Germany
1497643420
Hungary Hungary
191826
Ireland Ireland
1096453
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
1497643418
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
3261
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Moldova Moldova
11677286
Netherlands Netherlands
1497643416
Norway Norway
41426
Peru Peru
1
Poland Poland
11677287
Romania Romania
5
Russia Russia
11677286
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
267251
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1395401580
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
47874171
United States United States
1497643416
Unknown Country Unknown Country
41172
Uzbekistan Uzbekistan
1497643416

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_market_innov_t1.pdf 4,24 MB Adobe PDF -889942961

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.