Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
інноваційна продукція инновационная продукция innovative products |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.25-33. |
Abstract |
У статті визначено форми маркетингової взаємодії учасників у каналах розподілу інноваційної продукції, в межах яких розкрито сутність кожної з форм: співробітництва, конфліктів та конкуренції; розроблено класифікацію маркетингових взаємовідносин при співробітництві та конфліктів у каналах; проаналізовано фактори, що впливають на формування співробітництва; визначено ознаки і причини виникнення конфліктів; досліджено методи, спрямовані на вивчення, оцінювання, діагностику, аналіз та управління конфліктами у каналах розподілу інноваційної продукції; досліджено форми конкуренції на роздрібному ринку та напрямки її активізації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180 В статье определены формы маркетингового взаимодействия участников в каналах распределения инновационной продукции, в рамках которых раскрыта сущность каждой из форм: сотрудничества, конфликтов и конкуренции; разработаны классификации маркетинговых взаимоотношений при сотрудничестве и конфликтов в каналах; проанализированы факторы, влияющие на формирование сотрудничества; определены признаки и причины возникновения конфликтов; исследованы методы, направленные на изучение, оценку, диагностику, анализ и управление конфликтами в каналах распределения инновационной продукции; исследованы формы конкуренции на розничном рынке и направления их активизации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
![China](/flags/cn.gif)
82511
![EU](/flags/eu.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
10502
![Germany](/flags/de.gif)
149940636
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Iran](/flags/ir.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
1710171
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
5
![Poland](/flags/pl.gif)
2
![Russia](/flags/ru.gif)
17
![Singapore](/flags/sg.gif)
-2000495911
![Sweden](/flags/se.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
3
![Ukraine](/flags/ua.gif)
1379105883
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
149940633
![United States](/flags/us.gif)
726079987
![Unknown Country](/flags/--.gif)
463740380
Downloads
![Canada](/flags/ca.gif)
319531
![EU](/flags/eu.gif)
3
![Estonia](/flags/ee.gif)
6
![France](/flags/fr.gif)
10
![Germany](/flags/de.gif)
319532
![Ireland](/flags/ie.gif)
1710172
![Netherlands](/flags/nl.gif)
40673724
![Russia](/flags/ru.gif)
319531
![South Korea](/flags/kr.gif)
2
![Spain](/flags/es.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
726079987
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
726079987
![Unknown Country](/flags/--.gif)
463740381
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
1.2 Беловодская.doc | 137 kB | Microsoft Word | 1959242868 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.