Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Гайдабрус, Наталья Витальевна
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
ORCID
Keywords екологічні інновації
экологические инновации
environmental innovation
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Прокопенко, О.В. Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій [Текст] / О.В. Прокопенко, Н.В. Гайдабрус // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.148-156.
Abstract В роботі сформовано мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій. Зокрема, досліджено готовність сучасних українських споживачів вкладати кошти в екологічність продукції, досліджено вплив мотивів на спрямування споживчого вибору, розглянуто існуючі типи мотивів споживання екологічних інновацій і типи мотивації залежно від витрат споживання і переваг екологічних товарів, сформовано поняття екоатрибутивного споживчого вибору, визначено його типи, запропоновано принципову схему виокремлення екоатрибутів товарів, досліджено мотиваційні передумови впливу на споживчий вибір, запропоновано схему вибору психологічних методів впливу на споживача, розглянуто основні відмінності маркетингу екологічних інновацій При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
В работе сформированы мотивационные основы маркетинга экологических инноваций. В частности, исследована готовность современных украинских потребителей вкладывать деньги в экологичность продукции, исследовано влияние мотивов на направление потребительского выбора, рассмотрены существующие типы мотивов потребления экологических инноваций и типы мотивации в зависимости от затрат потребления и преимуществ экологических товаров, сформировано понятие экоатрибутивного потребительского выбора, определены его типы, предложена принципиальная схема выделения экоатрибутов товаров, исследованы мотивационные предпосылки воздействия на потребительский выбор, предложено схему выбора психологических методов воздействия на потребителя, рассмотрены основные отличия маркетинга экологических инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
65236
France France
1
Germany Germany
8870
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
616874
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
10
Russia Russia
17
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
58602283
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
2710697
United States United States
44444768
Unknown Country Unknown Country
5377900

Downloads

EU EU
2
France France
2710695
Germany Germany
416
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
3
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
2
Poland Poland
1
Russia Russia
373671
Ukraine Ukraine
44444769
United Kingdom United Kingdom
43491
United States United States
58602283
Unknown Country Unknown Country
5377901

Files

File Size Format Downloads
3.1 Прокопенко О.В..doc 283,5 kB Microsoft Word 111553236

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.