Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3220
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords стратегічне управління
стратегическое управление
strategic management
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3220
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Ілляшенко, С.М. Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій [Текст] / С.М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.15-27.
Abstract У статті запропонована структурно-логічна схема стратегічного управління товарною інноваційною політикою та товарною інноваційною стратегією підприємства, а також алгоритм розроблення товарної інноваційної стратегії. Виконано порівняльний аналіз основних методів управління вибором стратегій розвитку підприємства, запропоновано рекомендації щодо їх застосування. Уточнено заходи з управління продуктово-ринковим портфелем підприємства. Визначено особливості розроблення товарної інноваційної стратегії підприємства в умовах нестаціонарного розвитку сучасної економіки та уточнено рекомендації щодо застосування конкретних типів стратегій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3220
В статье предложена структурно-логическая схема стратегического управления товарной инновационной политикой и товарной инновационной стратегией предприятия, а также алгоритм разработки товарной инновационной стратегии. Выполнен сравнительный анализ основных методов управления выбором стратегий развития предприятия, предложены рекомендации по их использованию. Уточнены мероприятия по управлению продуктово-рыночным портфелем предприятия. Определены особенности разработки товарной инновационной стратегии предприятия в условиях нестационарного развития современной экономики, уточнены рекомендации по использованию конкретных типов стратегий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3220
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Brazil Brazil
1
China China
14
Denmark Denmark
228656542
France France
849296847
Germany Germany
306403
Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
306417
Iran Iran
1
Ireland Ireland
849296854
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
306413
Norway Norway
2
Russia Russia
30
Singapore Singapore
-437830682
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
138845
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
105181
United States United States
-875661362
Unknown Country Unknown Country
68027

Downloads

Czechia Czechia
1
EU EU
4
France France
343500706
Germany Germany
1928655027
Greece Greece
614989546
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
614989543
North Macedonia North Macedonia
164966
Norway Norway
614989543
Poland Poland
1928655027
Russia Russia
228656538
Singapore Singapore
1
Spain Spain
27666
Ukraine Ukraine
614989542
United Kingdom United Kingdom
849296843
United States United States
614989544
Unknown Country Unknown Country
55945

Files

File Size Format Downloads
1.1 _лляшенко С.Н..doc 182,5 kB Microsoft Word -235974148

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.