Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32596
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Брендинг особистості
Authors Павлюк, А.І.
ORCID
Keywords бренд личности
бренд особистості
brand personality
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32596
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Павлюк, А.І. Брендинг особистості [Текст] / А.І. Павлюк ; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 45-46.
Abstract Наука (або мистецтво) управління складається з двох мета-завдань: створити систему, яка може працювати і вдихнути в цю систему життя, щоб вона запрацювала. У питаннях створення систем не так і багато білих плям, набагато складніше тема «запуску» цієї системи і підтримку її роботи. І тут величезну роль грає так званий фактор особистості, який керує цим процесом При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32596
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
France France
3
Germany Germany
49188
Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
24595
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
6
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
374968
United Kingdom United Kingdom
190010
United States United States
737247
Unknown Country Unknown Country
96

Downloads

China China
2
EU EU
1
France France
5
Germany Germany
12689
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
737247
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
190011
Unknown Country Unknown Country
200

Files

File Size Format Downloads
Pavluk_brand personality.pdf 273,75 kB Adobe PDF 940160

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.