Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32752
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Дослідження впливу природних i культурних пам'ятників на формування патріотичних мотивів споживачів Сумської області |
Інші назви |
Study of the influence of the natural and cultural monuments on the formation of patriotic motivations of consumers, Sumy oblast Исследование влияния природных и культурных памятников на формирование патриотических мотивов потребителей Сумской бласти |
Автори |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
![]() Каптілова, Віра Іванівна Каптилова, Вера Ивановна Kaptilova, Vira Ivanivna Кулініч, Ксенія Микитівна Кулинич, Ксения Никитьевна Kulinich, Kseniya Mikitivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Ключові слова |
споживацькі переваги патріотичні мотиви місцеві товаровиробники конкурентоспроможність регіональні ринки нецінова конкуренція потребительские предпочтения патриотические мотивы местные товаропроизводители конкурентоспособность региональные рынки неценовая конкуренция consumer benefits patriotic motives local producers competitiveness regional markets nonprice competition |
Вид документа | |
Дати випуску | 2013 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32752 |
Видавець | ПП "Медобори-2006" |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Ілляшенко, С.М. Дослідження впливу природних i культурних пам'ятників на формування патріотичних мотивів споживачів Сумської області [Текст] / С.М. Ілляшенко, В.І. Каптілова, К.М. Кулініч // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. 2013. - №. 5. - С. 106-114. |
Короткий огляд (реферат) |
Досліджено популярність природних і культурних пам'яток Сумської області як об'єктів відвідування під час відпочинку та їх вплив на формування патріотичних мотивів у різних груп жителів області. Отримані результати підтверджують авторську гіпотезу щодо можливості використання патріотичних мотивів у просуванні продукції місцевих товаровиробників на регіональному ринку. Це дозволить трансформувати цінову конкуренцію у нецінову та підвищити за рахунок цього конкурентоспроможності місцевої продукції. Запропоновано рекомендації щодо популяризації продукції місцевих товаровиробників (шляхом використання патріотичних мотивів) серед різних груп споживачів з числа населення Сумської області.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32752 Исследована популярность природных и культурных памятников Сумской области как объектов посещения во время отдыха, а также их влияние на формирование патриотичных мотивов у различных групп жителей области. Полученные результаты подтверждают авторскую гипотезу относительно возможности использования патриотических мотивов в продвижении продукции местных товаропроизводителей на региональном рынке. Это позволит трансформировать ценовую конкуренцию в неценовую и повысить за счет этого конкурентоспособность местной продукции. Предложены рекомендации относительно популяризации продукции местных товаропроизводителей (путем использования патриотических мотивов) среди различных групп потребителей из числа населения Сумской области. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32752 The authors investigated the popularity of natural and cultural attractions of the Sumy region as objects of visiting during vocations and their influence on the formation of patriotic motifs in different groups of inhabitants of the region. Obtained results confirm the author's hypothesis of the application of patriotic motives in promoting the products of local manufacturers on the regional market. This will transform the price competition into the nonprice competition and enhance the competitiveness of local products. We advanced recommendations on promoting the local products producers (through the use of patriotic motives) among the various consumer groups from among the population of the Sumy oblast. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32752 |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

-2064177059

49827

1218452677

5144217

1

33030

1

49829

19

1

13

31628

1390601376

-1543511090

75361
Downloads

-2064177058

1

1

-731496229

1

244187144

1

1

2

1

488374289

-2064177060

191

96857
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Illyashenko_patriotizm_2013.pdf | 590.37 kB | Adobe PDF | 167775438 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.