Функціональні складові маркетингового каналу

No Thumbnail Available

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ТОВ «ДД «Папірус»
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

Маркетингові канали розподілу є сполучними ланками між товаровиробником і споживачами продукції. Вибір маркетингових каналів неможливий без детального аналізу та розроблення його складових. Їх вбачається доцільним визначати на основі дослідження функцій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133
Маркетинговые каналы распределения являются связующими звеньями между товаропроизводителем и потребителями продукции. Выбор маркетинговых каналов невозможен без детального анализа и разработки его составляющих. Их представляется целесообразным определять на основе исследования функций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133

Keywords

маркетинговий канал, складові, функції, синергетичний ефект, маркетинговый канал, составляющие, функции, синергетический эффект

Citation

Сигида, Л.О. Функціональні складові маркетингового каналу [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Тези доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 вересня 2013 року). – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2012. – С. 257-258.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By